automagents

Digitale "werknemers"
op maat

Performante AI modellen worden verweven in geautomatiseerde processen van uw organisatie en krijgen toegang tot de nodige tools. Als zelfstandige "automagents" versterken ze uw teams, met een duidelijk dagelijks takenpakket.  Geen gedoe met verlof of loonsopslag!

Welke "nieuwe job" kan jij bedenken?

Transformeer
"bestaande jobs"

Als werkgever is het essentieel om moderne digitale oplossingen aan te reiken aan medewerkers die vandaag nog erg veel handmatige, vervelende en repetitieve taken uitvoeren.  Het verlaagt de werkdruk en vermindert de foutenmarge. Automatisering met slimme en geïntegreerde AI kan zorgen voor een hogere productiviteit.

Bouw met ons

Enkele voorbeelden

Email assistant

Organiseer gedeelde of persoonlijke inboxen efficiënt door een automatische agent die dagelijks taken op zich neemt

E-mailberichten interpreteren
Activeer acties van derden met e-mail
Automatisch opstellen of beantwoorden van inkomende e-mails
Personaliseer reacties op basis van uw schrijfstijl

Sales secretaris

Een assistent voor elke sales vertegenwoordiger die tal van prospecten bezoekt of ontmoet tijdens netwerkevents of beurzen. De naamkaartjes gaan in het rond, tal van boeiende gesprekken worden gevoerd, en dan begint de lange administratieve verwerking en opvolging. 

Een op maat gemaakte digitale secretaris krijgt eenvoudig de input (real-time) en werkt je administratie bij:  contacten toevoegen in je CRM, een kort verslagje met actiepunten, een opvolgmail, een LinkedIn connectieverzoek en persoonlijk berichtje, ... 

Het digitaal commercie-team

Een digitale medewerker ondersteunt het bestaande verkoopsteam bij het volledige offertetraject. 

Hij verzamelt en structureert alle nodige informatie, helpt bij het opmaken van duidelijke en professionele offertes of aanbestedingsdossiers, en zorgt voor een efficiënte opvolging van deadlines, statussen en klantcommunicatie.

Zo kan het team zich focussen op advies en klantrelaties, terwijl de digitale assistent de administratieve workload slim overneemt.

Andere automagents

Customer Sentiment manager: deze medewerker scant alle klantinteracties — mails, chats, supporttickets — en analyseert automatisch de emotionele toon, urgentie en terugkerende problemen. Hij signaleert vroegtijdig ontevreden klanten en stelt verbeteracties voor.

Review  manager: de automagent die reageert op ontvangen reviews. Maandelijks verzamelt hij 5 reviews die relevant zijn voor het marketingteam bij campagnes, en signaliseert kritische  reviews aan het product- en supportteam.

Gebruikt door toonaangevende bedrijven

"Ik zou zeker andere mensen aanraden om met Build More samen te werken."
Lynn Geerinck
Founder, Village Dates
Build More heeft ons écht geholpen in de fase van 0 tot 1, door actief mee te denken en het maximale uit ons budget te halen.
Toon Vanhaverbeke
Founder, Pretence Games
Dank je Build More om onze partner hierin te zijn. Geen gemakkelijk proces maar dankzij jullie hebben we het succesvol kunnen laten landen.
Sylvia Feytons
Founder, Kigami
Altijd tof met Build More samen te werken, op nog veel projecten samen!
Dimitri Abbeloos
Managing director, Goeyvaerts-R
Ons werk

Onze nieuwste projecten

Interne tooling
Antwerp Underwater Solutions

Een gedigitaliseerd stockbeheer ter vervanging van oude Excel lijsten, met mobiele app voor duikers, en rapportage voor admin.

View Details
Innovatie lab
Happy Cars

Een innovatieve app om service providers eenvoudig te connecteren met klanten. Met in-app configuraties en betalingen.

View Details
Interne tooling
Stichting Robin

Een innovatief closed-loop systeem / applicatie op maat voor de distributie van Robin-passen en het veilig fondsenbeheer voor Stichting Robin.

View Details

Klaar om uw project te starten?

Laten we software bouwen die perfect werkt voor uw bedrijf.