Een gedigitaliseerd stockbeheer ter vervanging van oude Excel lijsten, met mobiele app voor duikers, en rapportage voor admin.
Digitale "werknemers"
op maat
Performante AI modellen worden verweven in geautomatiseerde processen van uw organisatie en krijgen toegang tot de nodige tools. Als zelfstandige "automagents" versterken ze uw teams, met een duidelijk dagelijks takenpakket. Geen gedoe met verlof of loonsopslag!

Welke "nieuwe job" kan jij bedenken?



Transformeer
"bestaande jobs"
Als werkgever is het essentieel om moderne digitale oplossingen aan te reiken aan medewerkers die vandaag nog erg veel handmatige, vervelende en repetitieve taken uitvoeren. Het verlaagt de werkdruk en vermindert de foutenmarge. Automatisering met slimme en geïntegreerde AI kan zorgen voor een hogere productiviteit.
Enkele voorbeelden
Email assistant
Organiseer gedeelde of persoonlijke inboxen efficiënt door een automatische agent die dagelijks taken op zich neemt
Sales secretaris
Een assistent voor elke sales vertegenwoordiger die tal van prospecten bezoekt of ontmoet tijdens netwerkevents of beurzen. De naamkaartjes gaan in het rond, tal van boeiende gesprekken worden gevoerd, en dan begint de lange administratieve verwerking en opvolging.
Een op maat gemaakte digitale secretaris krijgt eenvoudig de input (real-time) en werkt je administratie bij: contacten toevoegen in je CRM, een kort verslagje met actiepunten, een opvolgmail, een LinkedIn connectieverzoek en persoonlijk berichtje, ...
Het digitaal commercie-team
Een digitale medewerker ondersteunt het bestaande verkoopsteam bij het volledige offertetraject.
Hij verzamelt en structureert alle nodige informatie, helpt bij het opmaken van duidelijke en professionele offertes of aanbestedingsdossiers, en zorgt voor een efficiënte opvolging van deadlines, statussen en klantcommunicatie.
Zo kan het team zich focussen op advies en klantrelaties, terwijl de digitale assistent de administratieve workload slim overneemt.
Andere automagents
Customer Sentiment manager: deze medewerker scant alle klantinteracties — mails, chats, supporttickets — en analyseert automatisch de emotionele toon, urgentie en terugkerende problemen. Hij signaleert vroegtijdig ontevreden klanten en stelt verbeteracties voor.
Review manager: de automagent die reageert op ontvangen reviews. Maandelijks verzamelt hij 5 reviews die relevant zijn voor het marketingteam bij campagnes, en signaliseert kritische reviews aan het product- en supportteam.
Gebruikt door toonaangevende bedrijven

.png)

Onze nieuwste projecten


Een innovatieve app om service providers eenvoudig te connecteren met klanten. Met in-app configuraties en betalingen.

Een innovatief closed-loop systeem / applicatie op maat voor de distributie van Robin-passen en het veilig fondsenbeheer voor Stichting Robin.
Klaar om uw project te starten?
Laten we software bouwen die perfect werkt voor uw bedrijf.


